2013. április 24., szerda

A legelső díííjam!!!!! :))))


Köszönöööm Dorothynak!!!
 
 
 
Kérdések:
1. Mi volt az a könyv/film/blog, ami teljesen megváltoztatta a nézőpontodat?
Az Éhezők Viadala, abszolúút!!! A könyv is, és a film is, teljesen átértékeltem az életem, mikor elolvastam!!
2. Kiről mintázod a szereplőidet?
Hmm... nehéz kérdés. Gyakran azokról az emberekről, akiket szeretek és közel érzek magamhoz. Azért, mert tudom, hogy reagálnának egy adott helyzetben, így nekem már csak a szitut kell kiagyalnom :) De időnként magamat helyezem a középpontba :))
3. Mi ihlette a történetedet?
Az életehelyzet, amibe akaratomon kívül kerültem... gyakorlatilag az életemet írom le.
4.Ki a kedvenc bloggered?
Cecile :) Ő egyben a legeslegjobb barátnőm is :) <3
5. Melyik blogot olvasod rendszeresen?
Szánom-bánom, de mostanában olyannyira elmerültem az önsajnálatban és az élet élvezésében (tudom, hogy nehezen jön össze a kettő...), hogy ezeken kívül szinte semmire nem maradt elég időm... Így most nincs ilyen. :(


Nekik küldöm:
Cecile 
Szatti

Bocsi, most mást nem tudok :)


Kérdéseim:

Mi az a tárgy, amihez a leginkább ragaszkodsz?
Ha csak egy éved lenne vissza, mit tennél?
Csoki vagy gumicukor?
Mióta blogolsz, és miért kezdted el?
Melyik a kedvenc állatod?
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Te! Ha elolvastad a bejegyzésem, légyszi hagyj itt pár szót, amiben méltatod a munkámat! :) Sokat jelent nekem minden visszajelzés :)
Köszönöm!