2013. március 10., vasárnap

Első felvonás

Ha kinyitom a szemem, őt látom. Ha kinyitom a fülem, őt hallom. Ha kinyitom a szám, őt hívom. Ha kinyitom a lelkem, őt érzem. Ha kinyitom a szívem, őt szeretem.

Második szín

~ lány és pszichológus egymással szemben, két széken.
lány: Volt már, hogy... annyira mélyen voltál lelkileg, hogy ez az egész FIZIKAILAG fájt? Hát. Elég szar érzés. Néha rám jön ez a... izé, hogy tudod. Szóval hogy fáj. Itt. Meg nem kapok levegőt. És ilyenkor, hát ez nem túl kellemes. Hogy az még oké, hogy lelkileg fáj. De amikor van ez a dolog, szóval hogy tudod... Na, akkor néha elfog a vágy.
pszicho: Milyen vágy? Le tudnád ezt írni nekem?
lány: Hát hogy... tudod. Hogy vége legyen.
~ pszicho. lehajtja a fejét, megdermed. lány feláll, előre megy, csak egy reflektor.
lány: Nem is lenne nehéz. Egy vágás. És annyi. 

6 megjegyzés:

  1. Kedves Daydreamer,
    Ahogyan kérted,megjelentem és olvasgattam.
    Nagyon tetszik a design,szépen van elrendezve minden.Azzal is szereztél egy jó pontot(Pont.Pont.Pont),hogy Bon Jovi számokat tettél be,amiket mellesleg imádok.Mondjuk,én nem látom annyira az összefüggést a szöveg és a zene között,de gondolom,erre is rájövök.
    Színdarabról van szó,ugye?Elég furcsa és egy jó nagy szökkenés a megszokott verses,novellás,illetve történetes blogok mellett.Igazán érdekes és figyelemfelkeltő a szövege,főleg,hogy tökéletességben leírod azt,amit én érzek.A lány személyében magam vélem felfedezni.Nem tudom azt mondani,hogy szépen fogalmazol,hiszen eddig nem igazán tanusítottál ilyen jeleket.Ezt nem hántorgatásként mondom,csak tényként.Ügyes vagy,egy igazán új világot kreálsz az olvasók számára,amit én pontozok.Az egyediség,a különlegesség nálam egy jó pontként vésődik.A piszkálgatásiamtól eltekintve,érdekes olvasmányként szolgál.Én mindenképpen kíváncsi vagyok a folytatásra.:)

    Hugs.Lina

    VálaszTörlés
  2. Szia Lina!
    Köszönöm soraidat, örülök, hogy azonosulni tudtál a lánnyal. Mit mondjak. Èn is.
    A zene tulajdonképen nem kapcsolódik a darabhoz, hacsak annyiban nem, hogy ezt hallgattam, miközben írtam :)
    Külön öröm, hogy különlegesnek találsz, a mindennapokban is mindig a különlegességre törekszem :)
    Valóban, ez a darab nem a cirkalmas barokk körmondatokról és a gyönyörűen formába öntött életigazságokról... ez inkább egy önvallomás. De nyugi, lesz még olyan is ;) Egyébként ha ilyenekre vágysz, bekukkanthatnál a másik blogomba, ott nagyobb hangsúlyt adok a szép gondolatoknak: http://szemerkeloeso.blogspot.hu/?m=1
    Még egyszer köszi, hogy időt szántál rám :)
    nicole

    VálaszTörlés
  3. Szia Daydreamer!

    Igazán érdekes volt olvasni a sorokat. Valamilyen történetet vártam, de mint ahogyan azt már elmondták előttem, mégis kellemes volt a csalódottság, amikor fejezet helyett felvonás és szín címszavakat olvashattam. Furcsa meglepetés, de izgatottan vártam, mit is hozol ki ebből a formából. Eddig, még nem igazán lehet tudni sok mindent. Legfeljebb a lány karakterébe kóstolhattunk bele, s nekem még a durva kifejezésekkel sincs problémám. Talán furcsa, nem megszokott, de igenis... olykor használjuk őket és miért finomkodjunk egy írásnál, ha egyszer kijön? A szánkra szalad a szó? :)

    Eddig tetszik minden. Az írásokat szépen kiegészíti a designe, bár a zene nekem sem passzol az íráshoz igazán. Szeretem Bon Jovit, de inkább kikapcsoltam olvasás közben. Lehet, valami olyasmi kellene, ami megadja azt a sötét, negatív, kicsit pesszimista hangulatát az oldalnak, ahogy azt az írásban teszed. Csak ötlet, tanács... nem kell megfogadni :)

    Köszönöm, hogy felhívtad az oldaladra a figyelmem. Kíváncsian várom a továbbiakat, s hogy milyen irányban fog ez kibontakozni. Csak így tovább, sok sikert és további szép estét neked!

    Szatti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Szatti!
      Köszönöm, hogy elolvastad, köszi, hogy írtál, örülök, hogy tetszett! :)
      A durva kifejezésekkel úgy vagyok, hogy csak akkor használom őket - mind az írásban, mind szóban - amikor nagyon ki vagyok akadva. Mostanában nem alakulnak valami jól a dolgaim, és úgy álltam neki ennek a darabnak, hogy tökmindegy, mi lesz és hogy, kiírom magamból. Az elején nem terveztem, hogy megmutatom bárkinek - hát ez lett belőle :)
      Holnap felrakom a a következőt, ha minden igaz, hogy még jobban megismerjétek a helyzetet.
      Mégegyszer köszi, szép napokat, nicole

      Törlés
  4. Szia Daydreamer!
    Az oldaladra Cecile hívta fel a figyelmem , aminek örülök. A blogodra azt hiszem mondhatjuk, hogy kivételes, mert mint írták előttem páran nem mindennapi. Elsőnek a leírás alapján egy történetre számítottam , majd megnyitottam az első felvonást és nem nagyon értettem . Annyit tudtam, hogy egy szinpadi előadás lehet, majd elolvastam ezt és sokat agyaltam rajta. Arra jutottam, hogy ez egy életet akar leírni..érzéseket, tetteket . Az írásod egyszerűnek tűnik néha nyersnek , de jónak. Nem ragozod túl a dolgokat , leírod amit gondolsz és érzel.. ami épp történik. És ez jó..legalábbis nekem tetszik, csak nagyon rövidek a színek...
    A blogod megragadja az embert, mert egy olyan érzést kelt, hogy ide még vissza kell jönnöm, hogy megtudjam pontosan miről is van szó és a blog külseje nagyon szép , mutatja , hogy komolyabb dologról van szó mint a megszokott boldog történetről.
    Várom a következő színt, hogy még többet tudjak meg..:)

    VálaszTörlés
  5. Szia Szandraa! :)
    Örülök, hogy meglátogattál, és hogy írtál :)
    A lényegre ráéreztél, ez tényleg az életemet akarja leírni, ezért sem szépítem túl dolgokat. A színek tényleg rövidek, mert csak addig írok, ameddig van mit írnom... szóval nem akarok túl terjengősen írni egy témáról, azzal azt hiszem, elég gyorsn elkergetnék innen mindenkit (már magamat ismerve :P)
    Nagyon jó, hogy megragadott, ez volt a cél :)
    Sajnos ma nem tudtam írni, nem volt rá időm, de holnap infón feltöltöm a kövi részt :)
    A külső amúgy teljes egészében Cecile műve, nem akarom learatni helyette a babérokat :)
    Köszönöm, hogy írtál, minden jót, nicole

    VálaszTörlés

Kedves Te! Ha elolvastad a bejegyzésem, légyszi hagyj itt pár szót, amiben méltatod a munkámat! :) Sokat jelent nekem minden visszajelzés :)
Köszönöm!